poniedziałek, 29 maja 2017

Pomadka do ust zmieniająca kolor Bell

Cześć!
Chyba każda osoba interesująca się makijażem zapewne słyszała o najnowszych kosmetykach na lato od firmy Bell. Wśród nich pojawiły się również pomadki o nazwie Chameleon lipstick magic jungle, które zmieniają kolor z zielonego na jasny róż oraz z niebieskiego na róż wpadający w fiolet. Ja skusiłam się na tą drugą.

Jak widać - pomadka wygląda jak każda inna. Muszę przyznać, że byłam bardzo sceptyczna ale i ciekawa, ponieważ nigdy wcześniej nie miałam styczności z tego typu produktem. Po pierwszym użyciu kompletnie mi się ona nie spodobała, wchodziła w każde możliwe załamanie i czas, w którym zmieniała ona kolor, wydawał mi się wiecznością. Jednakże nie poprzestawałam na jednorazowym użyciu i malowałam nią usta kiedy tylko mogłam. Moja niechęć do niej szybko ustąpiła i ją polubiłam. Z czasem pomadka zaczęła się coraz lepiej zachowywać na moich ustach, szybciej zmieniać kolor i w końcowym efekcie ładnie wyglądać. :)
Oto, jak pomadka prezentuje się tuż po nałożeniu:

I po zmianie koloru:
Jest to pomadka nawilżająca, absolutnie nie wysusza ust, jeżeli chodzi o trwałość, to nie jest to jej mocna strona, lecz bez jedzenia tłustych potraw spokojnie wytrzymuje kilka godzin. :)
Według mnie, jest to ciekawy produkt, idealny dla gadżeciarzy. :)
Cena:8,99.

 Od niedawna ruszyła moja stronka na fb! Wchodźcie, lajkujcie i obserwujcie! :)
https://www.facebook.com/dorotaczekaj.makeup/

Wpadajcie na ig! Tam na bieżąco nowości kosmetyczne :)
https://www.instagram.com/dorota_makeup/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz