piątek, 12 sierpnia 2016

Relacja z kursu makijażu stopnia II

Cześć kochani! :)
Mam ogromny zaszczyt pisać ten post o kursie makijażu stopnia II, w którym brałam ostatnio udział. Dlaczego zaszczyt? Ponieważ mogłam pokazać na co mnie stać i jestem z siebie baaardzo dumna!
Nie mogłam się doczekać II stopnia, na którym każda osoba kogoś maluje. Jest to naprawdę cudowna sprawa, można się wiele nauczyć i przede wszystkim ważne jest to, że nie malujemy siebie, ale inne osoby..trzeba umieć dobrać odpowiednie kosmetyki do typu urody i rodzaju skóry. Zabawy było co nie miara. Dla mnie był to super czas i bardzo jestem zadowolona ze wszystkich kursantek, ponieważ uważam, że wszystkie makijaże bardzo ładnie wyszły. Wróciłam do domu mega zadowolona i naładowana pozytywna energią. Malowanie daje mi poczucie bycia na właściwym miejscu. To jest TO! Moja pasja, mój sposób na życie, oderwanie się od rzeczywistości..to coś, co w przyszłości zamierzam zawodowo robić!
Zapraszam na fotorelację! <3




Wykonywałam makijaż ślubny. ;)



Mi się bardzo podoba <3

Ja także miałam wykonywany makijaż ślubny. :)







Teraz pokażę inne makijaże :)










Kursy, to idealna alternatywa dla tych osób, które mają zamiar wkroczyć w tajniki perfekcyjnego makijażu i dla tych, które mają zamiar związać się ze światem kosmetyki.

Zapraszam gorąco na kursy, każda osoba jest mile widziana. :) Piszcie śmiało. :)

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. :)

Wpadajcie na insta! :)
instagram.com/d.czekaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz