środa, 7 czerwca 2017

Odżywka Dove regenerate nourishment

Cześć :)
Wracam po krótkiej nieobecności z nową recenzją. Tym razem będzie to post o produkcie do pielęgnacji włosów. Mianowicie chodzi o odżywkę Dove advanced hair series regenerate nourishment dla bardzo zniszczonych włosów.
Opakowanie jest bardzo wygodne w użyciu, produkt się nie wylewa , ma kremową konsystencję i dodatkowo cudownie, świeżo pachnie!
Odżywka świetnie się u mnie sprawdza, moje włosy lepiej się rozczesują, zapach utrzymuje się długo tak jak w łazience, jak i na moich włosach. Dodatkowo moje włosy są wyraźnie odżywione, naprawione,a końcówki już się tak nie łamią, jak poprzednio. W zależności od ilości wolnego czasu, nakłądam ją na chwilkę i spłukuję lub trzymam kilka minut i za każdym razem efekt jest zadowalający.
Szczerze, to nie spodziewałam się, że Dove stworzy tak świetny produkt. Gorąco polecam!
Cena: ok.22 zł/250 ml.

Od niedawna ruszyła moja stronka na fb! Wchodźcie, lajkujcie i obserwujcie! :)
https://www.facebook.com/dorotaczekaj.makeup/

Wpadajcie na ig! Tam na bieżąco nowości kosmetyczne :)
https://www.instagram.com/dorota_makeup/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz