poniedziałek, 29 maja 2017

Masło kakaowe - kremowe mydło pod prysznic Ziaja

Cześć! :)
Nie było mnie w miniony weekend tutaj, ale jestem dzisiaj i nadrabiam stracony czas. :)
Na dzisiaj przygotowałam recenzję kremowego mydła pod prysznic masło kakaowe Ziaja.
Produkt ten dostałam już jakiś czas temu i dość długo zwlekałam z recenzją, ponieważ testowałam po drodze także inne żele i mydła pod prysznic, ale na szczęście przyszedł czas na to mleczko.
Masło ma wygodne i adekwatne do zawartości opakowanie na klik. Oczywiście, jak przystało na markę Ziaja, szata graficzna jest nienachalna i wygląda to estetycznie. Niestety, białe napisy, jak widać - zmazują się.
Mydło ma rzadką konsystencję w kolorze ciemnego beżu.
Pachnie bardzo ładnie, kakao jest wyczuwalne, aż chciałoby się to zjeść.
Co do użytkowania, to produkt nie wysusza skóry, ale też jej jakoś szczególnie nie nawilża. Każda kąpiel, z mleczkiem jest przyjemna i mogłabym ją brać godzinami. Mleczko dodatkowo jest wydajne i na pewno starczy mi jeszcze na długi, długi czas. :)
Cena: <10 zł/500 ml.

Od niedawna ruszyła moja stronka na fb! Wchodźcie, lajkujcie i obserwujcie! :)
https://www.facebook.com/dorotaczekaj.makeup/

Wpadajcie na ig! Tam na bieżąco nowości kosmetyczne :)
https://www.instagram.com/dorota_makeup/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz