sobota, 6 maja 2017

Podkład Catrice HD Liquid Coverage

Cześć :)
Matury pełną parą, jestem na półmetku :)
Z racji tego, że wygospodarowałam trochę czasu, na dzisiaj przygotowałam recenzję wszystkim znanego podkładu, czyli Catrice HD liquid coverage :)
Produkt ma szklane opakowanie z pipetą, co jest raczej rzadko spotykane w tego typu kosmetykach w PL. Jednak według mnie, jest to zaleta ze względu na to, że ułatwia to higieniczną aplikację.
Mój podkład jest w  najjaśniejszym odcieniu 010 light beige.
Ma on płynną konsystencję, przyjemnie pachnie i miło się go nosi na twarzy.Wytrzymuje bez problemu cały dzień.
U mnie sprawuje się on bardzo dobrze, ale przy aplikacji silikonową gąbeczką strasznie ciastkuje mi twarz. Natomiast nałożony klasyczną gąbeczką wygląda bardzo ładnie.
Żeby nie zbyło zbyt pięknie, podkład ten ma jedną ogromną wadę: strasznie ciemnieje. Nawet najjaśniejszy odcień potrafi ściemnieć o kilka tonów. U niektórych robi się brzydki, żółty i się waży .
Lubię ten produkt, jednak nie jestem pewna, czy następnym razem go kupię.
Cena: 28,99.

Od niedawna ruszyła moja stronka na fb! Wchodźcie, lajkujcie i obserwujcie! :)
https://www.facebook.com/dorotaczekaj.makeup/

Wpadajcie na ig! Tam na bieżąco nowości kosmetyczne :)

Obiecałam także rozdanie, jeśli będę miała 1000 followersów, więc kochani do dzieła! Obecnie jest Was ponad 900! Dziękuję, że jesteście ze mną! :*
https://www.instagram.com/dorota_makeup/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz