wtorek, 9 maja 2017

Paleta rozświetlaczy Wibo

Cześć :)
Na niedawnej promocji w drogeriach Rossmann kupiłam nową paletę rozświetlaczy od marki Wibo. :)
Jest ich sześć i znajdują się w lekkim i eleganckim opakowaniu na magnes.
Rozświetlacze mają różne kolory, od fioletu poprzez złoto i srebro do zieleni. Są zabezpieczone ochronną folią
Generalnie w zamyśle nie miałam ich używać typowo jako rozświetlaczy, tylko jako pigmenty na powieki. Jednak po dłuższym obejrzeniu ich stwierdziłam, że niektóre z nich całkiem fajnie będą się sprawować zgodnie ze swoim zastosowaniem. Moim zdaniem produkty są dość suche i o ile to nie przeszkadza w typowym nakładaniu ich na strefy twarzy, które chcemy rozświetlić, to jako pigmenty na powieki muszą być stopniowane.
Tutaj są swatche poszczególnych odcieni, licząc od góry od lewej strony.
Rozświetlacze bardzo solidnie trzymają się zarówno i na powiekach jak i kościach jarzmowych i nie sypią się. 
Generalnie, ta paletka jest całkiem fajna i myślę, że warto się nią zainteresować. :)
Cena: 32,99 zł.

 Od niedawna ruszyła moja stronka na fb! Wchodźcie, lajkujcie i obserwujcie! :)
https://www.facebook.com/dorotaczekaj.makeup/

Wpadajcie na ig! Tam na bieżąco nowości kosmetyczne :)


Obiecałam także rozdanie, jeśli będę miała 1000 followersów, więc kochani do dzieła! Obecnie jest Was ponad 900! Dziękuję, że jesteście ze mną! :*
https://www.instagram.com/dorota_makeup/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz