sobota, 13 maja 2017

Cienie do powiek mysecret

Cześć!
Nie jestem zbyt częstą bywalczynią drogerii Natura, toteż nie skorzystałam z ostatnio panującej tam wielkiej promocji. Jednak po maturach, żeby wynagrodzić sobie przebyty stres, postanowiłam, że zajrzę przekonać się, czy nie ma czegoś godnego uwagi. Generalnie miałam w zamyśle kupić tylko i wyłącznie bronzer, lecz moje plany spaliły na panewce. Bronzera nie było, ale było coś znacznie ciekawszego, mianowicie upolowałam aż dwa cienie do powiek za całą dyszkę! Niemożliwe? A jednak!
W oko najbardziej wpadł mi piękny, miętowy kolorek i równie zachwycający połyskujący cień w odcieniu hm...różowego złota? Nie jestem ekspertem w opisywaniu tego typu kolorów. Jedno jest pewne-jest to bardzo ładny, nie często spotykany odcień. Zobaczcie sami:

Oba cienie są bardzo dobrze napigmentowane, nie mają zbytnio jakiegoś wyrazistego zapachu, ten połyskujący trochę się sypie, lecz to typowe dla tego typu produktów, natomiast ten miętowy nie ma w ogóle tego problemu.
Zapewne jesteście ciekawi, jakie to dokładnie odcienie :)
Jeśli chodzi o pracę z nimi, to cień 520 łatwo się blenduje, jest bardzo wyrazisty i świetnie komponuje się z kolorem czarnym, natomiast cień 7 nakładam palcem i jest on zdecydowanie bardziej uniwersalny, niż jego kolega, ponieważ nadaje się do takich kolorów, jak np. brąz, czerń, czerwień i pomarańcz.
Jeżeli chodzi o trwałość, to kolorek miętowy pod koniec dnia nieco się waży, natomiast złoty trzyma się bez zarzutów przez cały dzień. 
Jestem z nich bardzo zadowolona i żałuję, że odkryłam je dopiero teraz. Na pewno pokuszę się o jeszcze więcej cieni od tej marki!
Teraz pokażę Wam, jak w praktyce prezentują się te dwa małe cudeńka:





Podobają Wam się? :)
Cena: cień matowy 2,99, cień połyskujący 7,19!

Od niedawna ruszyła moja stronka na fb! Wchodźcie, lajkujcie i obserwujcie! :)
https://www.facebook.com/dorotaczekaj.makeup/

Wpadajcie na ig! Tam na bieżąco nowości kosmetyczne :)



Obiecałam także rozdanie, jeśli będę miała 1000 followersów, więc kochani do dzieła! Obecnie jest Was ponad 900! Dziękuję, że jesteście ze mną! :*
https://www.instagram.com/dorota_makeup/




2 komentarze: