wtorek, 23 maja 2017

Nawilżający olejek do włosów Planet Spa Avon

Witam Was po krótkim przestoju. :)
Dzisiaj zajmę się tematem włosów, a w zasadzie bardziej jego końcówkami.
Przygotowałam recenzję nawilżającego olejku do włosów ze śródziemnomorską oliwą z oliwek Planet Spa od Avon.
Kupując go, miałam nadzieję na to, że faktycznie nawilży odżywi i poprawi kondycję moich włosów, ale czy to zrobił? Zapraszam do czytania! :)
Produkt ma plastikowe opakowanie na zakrętkę, w środku znajduje się dość wygodny dozownik, dzięki któremu łatwo wydobyć pożądaną ilość olejku.

Olejek ma rzadką, lejącą konsystencję, pachnie bardzo ładnie i na tym jego zalety się kończą.
Niestety nie sprawował się on dobrze na moich włosach, miałam wrażenie, że jeszcze bardziej je wysuszał i zniszczył. Bez względu na to, czy nakładałam go na sucho, czy na mokro, efekt był ten sam. Musiałam podciąć końcówki o kilka ładnych cm, a przed jego użyciem o tym nawet nie myślałam.
Ten produkt w ogóle mi się nie sprawdził, niestety.

Cena: ok. 20 zł./60 ml.

Od niedawna ruszyła moja stronka na fb! Wchodźcie, lajkujcie i obserwujcie! :)
https://www.facebook.com/dorotaczekaj.makeup/

Wpadajcie na ig! Tam na bieżąco nowości kosmetyczne :)




Obiecałam także rozdanie, jeśli będę miała 1000 followersów, więc kochani do dzieła! Obecnie jest Was ponad 900! Dziękuję, że jesteście ze mną! :*
https://www.instagram.com/dorota_makeup/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz