środa, 17 sierpnia 2016

Arabski makijaż:z czym to się je.

Cześć kochani! :)
Mam dla Was dzisiaj typowo makijażowy post. Dzisiaj chciałabym po krótce wyjaśnić, co to jest makijaż arabski, o którym uczyłam się na ostatnim kursie makijażu. Przyznam, że wcześniej na instagramie podglądałam różne sposoby na wykonanie makijażu, ale nie wiedziałam, że ten sposób, to sposób arabski. Już tłumaczę.
Makijaż arabski wykonuje się za pomocą takiej taśmy:







Po przylepieniu taśmy pod odpowiednim kątem (można wybrać dowolny kąt, ja go mam dość wysoko, dużo osób robi o wiele niżej), wykonujemy wybrany makijaż. Po skończeniu go, ściągamy tasiemkę i możemy cieszyć się naszym dziełem. :) Zaletą tego makijażu jest to, że będzie on estetycznie wykonany, nie będziemy miały żadnych niepożądanych cieni roztartych za daleko no i oczywiście nie ma siły, żeby wyszedł brzydko! Trzeba jedynie uważać, żeby równo przykleić tasiemki, bo wszelkie niedociągnięcia będzie niestety widać. Ja dzisiaj pierwszy raz wykonywałam ten makijaż i jestem z niego bardzo zadowolona. Wybrałam ciemniejsze kolory pasujące do typu mojej urody.
Prawda, że pojęcie "makijaż arabski" przeraża? A jedna to dziecinnie proste! :)





Dajcie znać, czy Wam się podobało i czy wcześniej miałyście styczność z taką techniką makijażową. :)

Zapraszam na instagram:
instagram.com/d.czekaj

4 komentarze: