wtorek, 16 sierpnia 2016

Hit lata Oriflame, czyli co udało mi się wygrać.

Cześć :)
Na ostatnim świętowaniu awansów i nowego katalogu Oriflame odbyło się losowanie hitu lata. Miałam ogromną nadzieję, że wygram ja i tak się też stało. Teraz w modzie są paznokcie, ich pielęgnacja, regeneracja, różnego rodzaju zdobienia, dlatego też wygraną okazały się miseczki do manicure.



Przyznam, że nie miałam wcześniej styczności z tego typu rzeczami. Jest to ciekawa rzecz, ponieważ ja mam skłonności do tego, że świeżo pomalowanymi paznokciami dotknę jakiejś rzeczy i paznokieć od razu jest cały do zmycia i do pomalowania od nowa. Miseczki to skutecznie uniemożliwiają, ponieważ od razu po pomalowaniu wkładam tam ręce i czekam do wyschnięcia lakieru bez bania się o to, że go uszkodzę.


Jest to idealna rzecz dla gadżeciarzy, ponieważ nie jest to rzecz niezbędna, raczej taka, której każdy by nie kupił, bo być może wydawałaby się bezużyteczna. Mi się jednak prezent spodobał i chętnie będę go używać. :)

Od dzisiaj jestem na portalu zBLOGowani.pl, na dole możecie wejść na stronkę, przeglądać zarówno mój blog, jak i inne, możecie głosować, komentować..wystarczy się zarejestrować.;)

Zapraszam na instagram:
instagram.com/d.czekaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz