sobota, 22 lipca 2017

Bronzer Hean

Cześć :)
Ostatnio musiałam dać sobie na wstrzymanie z blogiem, bo miałam dużo na głowie i jeszcze chwilę to potrwa, ale dzisiaj się zebrałam i w końcu postanowiłam napisać recenzję jednej z moich perełek.
Mianowicie chodzi o bronzer od Hean.
Kupiłam go w drogerii Hebe, bo potrzebowałam czegoś naprawdę fajnego i przede wszystkim chciałam, żeby produkt był w chłodnej tonacji, nie zawierał drobinek i żeby nie robił się zaraz po nałożeniu pomarańczowy. Nie było to łatwe, bo wiem z własnej autopsji, że znalezienie dokładnie takiego bronzera jest bardzo trudne. Ja miałam to szczęście i trafiłam właśnie na ten.
Produkt ma piękny, chłodny, nienachalny odcień (506 Bahama Sun), który można stopniować na skórze. Opakowanie jest solidne, na zatrzask, napisy się nie ścierają.

Bronzer bardzo ładnie wygląda na skórze, trzyma się przez cały dzień i nie robi plam.
Nie miałam nigdy wcześniej lepszego kosmetyku do konturowania. :)
Cena:14,99.

Od niedawna ruszyła moja stronka na fb! Wchodźcie, lajkujcie i obserwujcie! :)
https://www.facebook.com/dorotaczekaj.makeup/

Wpadajcie na ig! Tam na bieżąco nowości kosmetyczne :)
https://www.instagram.com/dorota_makeup/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz