czwartek, 29 czerwca 2017

Baza/rozświetlacz Joko

Cześć! Ostatnio dużo się u mnie dzieje, dlatego chwilę mnie tu nie było. Na szczęście udało mi się pomyślnie załatwić wszystkie sprawy (w tym studia wizażowe). :)
Dzisiaj mam dla Was recenzję produktu, który może pełnić dwie role, mianowicie rozświetlacza albo bazy pod makijaż. Ja zazwyczaj unikałam takich ewenementów, ponieważ połączenie tych dwóch funkcji wydawało mi się zawsze co najmniej dziwne. Jednakże jakiś czas temu właśnie taki kosmetyk wpadł w moje ręce całkowicie przypadkowo. Co o nim sądzę? Zapraszam do dalszego czytania! :)
Produkt ten ma rzadką konsystencję, bardzo ładnie pachnie i est dostępny w różnych odcieniach, ja mam złoty. Tubka ma pojemność 25 ml i uważam, że jest ona wystarczająca. Dodatkowo ma bardzo wygodny dozownik, dzięki któremu jest możliwość wydobycia dokładnie takiej ilości produktu, jaką chcemy.
Jeżeli chodzi o stosowanie, to używałam go bardziej jako rozświetlacz, niż jako bazę. Działo się to ze względu na to, że wolę zdecydowanie bardziej, kiedy moja twarz jest matowa, a nie rozświetlona. Niemniej jednak dla osób wolących bardziej look glow, będzie idealny. Jako rozświetlacz sprawuje się bardzo dobrze, jest trwały i naturalnie wygląda na twarzy.
Generalnie, bardzo ciekawy produkt i na pewno godny polecenia. Spełnia swoje zastosowania w bardzo dobrym stopniu. :)
Cena: ok. 9 zł.

Od niedawna ruszyła moja stronka na fb! Wchodźcie, lajkujcie i obserwujcie! :)
https://www.facebook.com/dorotaczekaj.makeup/

Wpadajcie na ig! Tam na bieżąco nowości kosmetyczne :)
https://www.instagram.com/dorota_makeup/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz