poniedziałek, 1 maja 2017

Płyn micelarny Selfie Project

Cześć :)
Jak mija Wam majówka? Mam nadzieję, ze dobrze się bawicie. ;) U mnie nudy, więc postanowiłam napisać kolejnego posta. :)
W poszukiwaniu płynu micelarnego w Rossmannie, natknęłam się na serię Selfie Project. Nie miałam z nią wcześniej styczności, więc stwierdziłam, że mogłabym się z nią zaznajomić.
Produkt ma plastikowe opakowanie na praktyczne zamknięcie. Szata graficzna jest prosta i przejrzysta. 
Zapach jest bardzo ładny, świeży i zarazem trudny do opisania. Nie jestem zbyt świetnym sensorykiem, dlatego ciężko mi go opisać.
Przyjrzyjmy się zaleceniom producenta:
Płyn micelarny zawiera aktywne substancje oczyszczające, które jednym ruchem usuwają makijaż i sebum. Pozostawia skórę czystą i świeżą, przygotowaną do dalszej pielęgnacji. Redukuje wypryski, odblokowuje pory, matuje. Łagodzi. Nie powoduje przesuszenia.
U mnie po pierwszym zastosowaniu tego płynu pojawiły się pozytywne odczucia. Zauważyłam całkiem fajne zmatowienie skóry, szybkie zmywanie makijażu i uczucie świeżości. Produkt nie podrażnia skóry i niestety nie zapobiega powstawaniu niedoskonałości mimo, że jest przeznaczony do skóry młodej z niedoskonałościami.
Kosmetyk zawiera Cynk PCA i panthenol, które mają przeciwdziałać niedoskonałościom, zmniejszyć produkcję sebum i hamować wzrost bakterii odpowiedzialnych za trądzik. Panthenol ponadto ma działać nawilżająco i łagodzić podrażnienia.
Naturalny sok z aloesu (aloe juice) ma właściwości przeciwzapalne i kojące podrażnioną skórę. Intensywnie nawilża, wspomaga gojenie niedoskonałości.
Nie jest to hit, ale myślę, że wrócę do tego kosmetyku nie raz. :)
Cena: 11,99zł/250ml.

Od niedawna ruszyła moja stronka na fb! Wchodźcie, lajkujcie i obserwujcie! :)
https://www.facebook.com/dorotaczekaj.makeup/

Wpadajcie na ig! Tam na bieżąco nowości kosmetyczne :)
Obiecałam także rozdanie, jeśli będę miała 1000 followersów, więc kochani do dzieła! Obecnie jest Was ponad 900! Dziękuję, że jesteście ze mną! :*
https://www.instagram.com/dorota_makeup/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz