piątek, 12 sierpnia 2016

Recenzja kremowego żelu pod prysznic z ekstraktem z pereł Isana

Hej kochani! :)
Wczoraj na moim instagramie pojawiły się dwa zdjęcia z wczorajszego kursu makijażu stopnia II. Mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się dzisiaj opublikować post z relacją z wczoraj. :)
Tymczasem chciałam Was zaprosić do przeczytania recenzji o moim niedawno zakupionym kremowym żelu pod prysznic z ekstraktem z pereł od Isana.


Żel kupiłam z czystej ciekawości, ponieważ ostatnio wśród blogerek kosmetycznych stał się on bardzo popularny. Nie mogłam się zdecydować, jaki zapach wybrać, ponieważ jest ich dość spory wybór, ale wybrałam właśnie ten z ekstraktem z pereł.
Produkt ma opakowanie 300 ml, jest bardzo ładne, przyciąga wzrok (podobnie, jak inne żele z tej linii). Zapach jest powalający, intensywny, trochę przypomina męski, uwielbiam takie zapachy!
Konsystencja jest rzadka, ale według mnie powinna być bardziej leista, bo czasem niestety można za dużo żelu wylać z opakowania.
Jeszcze nie raz go kupię, żel jest moim ulubieńcem!
Cena: 3,49.

Zapraszam na instagram:
instagram.com/d.czekaj



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz