czwartek, 11 sierpnia 2016

Kursy

Cześć kochani :)
Ostatnio obiecałam, że opowiem o tym, co u mnie a dzieje się duużo. :)
Od kilku miesięcy współpracuję z Oriflame i odbywam tam staż. Pomagam przy prowadzeniu kursów makijażu i sama jestem ich uczestniczką. Dzisiaj odbędę kolejny kurs i będę mogła malować inne osoby. :) Bardzo się cieszę, bo robię to, co lubię! Wiele muszę się jeszcze nauczyć, ale bardzo tego chcę, bo nauka przy takich ludziach, to sama przyjemność. Dzięki Oriflame można się bardzo rozwinąć.



Piszę to pod każdym postem i zrobię to także teraz.
Zapraszam chętne osoby na DARMOWE kursy makijażu! To nic nie kosztuje, a można się wiele nauczyć. Pierwszy stopień jest wprowadzający, są same podstawy, ale później zaczyna się istne szaleństwo! :)

Wpadajcie na insta! :)
instagram.com/d.czekaj

5 komentarzy:

  1. Fajnie! Kiedyś byłam konsultantką Oriflame, ale nie wiedziałam, że prowadzą też kursy makijażu ;) PS. Ważne jest, żeby w życiu robić to co się kocha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W biurze regionalnym, do którego należę, są organizowane darmowe kursy makijażu. :) jest to naprawdę fajna i korzystna alternatywa. Ja dzięki takim kursom mam możliwość rozwijania się jako (mam nadzieję) przyszła makijażystka. Jest to dla mnie ogromna szansa i mam nadzieję, że będzie mi szło dobrze :)

      Usuń
    2. Ja jestem tego pewna ! Wiedzę masz ogromną , a możliwości niewyobrażalnie dużo :-) pozdrawiam cielutko

      Usuń
    3. Ja jestem tego pewna ! Wiedzę masz ogromną , a możliwości niewyobrażalnie dużo :-) pozdrawiam cielutko

      Usuń
    4. Dziękuję za duże wsparcie! :)

      Usuń