poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Żel micelarny Marion

Cześć! :)
Dzisiaj mam dla Was recenzję naprawdę godnego uwagi produktu, mianowicie żelu micelarnego z aktywnym węglem i pędami bambusa firmy Marion.
Gdyby nie próbki tego kosmetyku, zapewne bym go nie kupiła, ponieważ nie przepadam za żelami micelarnymi. Zdecydowanie bardziej wolę zmywać makijaż płynnymi preparatami. Po użyciu kilku próbek zauważyłam, że produkt całkiem fajnie radzi sobie z demakijażem, więc stwierdziłam, że muszę go mieć.
Żel znajduje się w tubie o pojemności 150 ml na wygodny klik.
Żel pachnie bardzo ładnie i świeżo. Zawiera drobinki węgla aktywnego, które uwalniają się podczas aplikacji pochłaniając zanieczyszczenia i pozostałości po makijażu.
Żel nadaje się do każdego typu cery, pozostawia skórę odżywioną, napiętą i pachnącą.
Można go stosować w dwojaki sposób: namoczyć twarz i wmasować żel w skórę, następnie spłukać, bądź nanieść go na wacik i bezpośrednio aplikować na twarz. Zapewniam, że za każdym razem działa wzorowo.
Jedynym minusem tego produktu jest to, że niestety nie jest zbyt wydajny..ja już kończę opakowanie po dwóch tygodniach..

Cena: ok.8/9 zł.

Zapraszam na moją stronkę na fb! Wchodźcie, lajkujcie i obserwujcie! :)
https://www.facebook.com/dorotaczekaj.makeup/

Wpadajcie na ig! Tam na bieżąco nowości kosmetyczne :)
https://www.instagram.com/dorota_makeup/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz