sobota, 26 sierpnia 2017

Matowa pomadka HEAN

Cześć! :)
Od kiedy tylko zaczęłam się bardziej interesować makijażem, stałam się wierną fanką matowych pomadek. Za każdym razem, kiedy pojawi się jakaś przystępna nowość, to trudno mi przejść obok niej obojętnie. Tak samo było i tym razem, kiedy na rynek weszły nowe matowe pomadki LUXURY non transfer od HEAN. Ze względu na to, że HEAN już jakiś czas temu polubiłam, zdecydowałam się, że muszę kupić chociaż jeden odcień z tych kilku pięknych kolorów.
Pomadka ma wygodne opakowanie, z którego nie schodzą napisy. Posiada ona dodatkowo wygodny aplikator, który jak dla mnie nabiera zbyt dużo produktu, ale jestem w stanie to wybaczyć ze względu na to, że zazwyczaj pomadkę nakładam po trochu pędzelkiem, żeby usta były precyzyjnie pomalowane, bez wychodzenia poza ich kontur.

Miałam dylemat pomiędzy dwoma odcieniami 05 i 04. Jednak z racji tego, że posiadam podobny odcień do tej 05, skusiłam się na przepiękny jasny fiolet (dla niektórych może być to róż), czyli odcień 04 PURPLE LAND.
Konsystencja jest lekka, nielepiąca, nie czuć jej w ogóle na ustach, zjada się bardzo ładnie i śmiało mogę ją porównać pod względem trwałości do słynnych pomadek od GOLDEN ROSE. Mało tego, w przeciwieństwie do wymienionych wcześniej pomadek, ta od HEAN jest całkowicie kissproof! Nie zostawia ani grama śladu po pocałunku. Niestety te pomadki z GOLDEN często mają niestety z tym problem. Dlatego ta seria jest dla mnie ogromnie pozytywnym zaskoczeniem! Myślę, że w przyszłości się skuszę na jeszcze więcej odcieni. Fajnie by było, gdyby marka wypuściła jeszcze więcej kolorków, bo naprawdę te dostępne obecnie są naprawdę bardzo obiecujące. HEAN, oby tak dalej! :)
Teraz dwa przykładowe zdjęcia, jak pomadka prezentuje się na ustach w praktyce:


Cena: 15,99.

 Zapraszam na moją stronkę na fb! Wchodźcie, lajkujcie i obserwujcie! :)
https://www.facebook.com/dorotaczekaj.makeup/

Wpadajcie na ig! Tam na bieżąco nowości kosmetyczne :)
https://www.instagram.com/dorota_makeup/


2 komentarze: