piątek, 16 czerwca 2017

Balsam do ust Evree

Cześć! :) Znowu chwilę mnie tu nie było, ale wracam do Was z prawdziwą perełką, która jest wielofunkcyjna.
Mianowicie chodzi o multifunkcyjny balsam Evree instant help.
Dostałam go całkiem niedawno, ale nie chciałam rozpoczynać kolejnego balsamu, tylko miałam w zamiarze skończyć już te rozpoczęte. Jednakże na ustach pojawiło mi się tzw. "zimno" i tym razem moje ulubione plastry Compeed mnie zaczęły zawodzić. Pomyślałam, że co mi tam i posmarowałam usta właśnie tym balsamem. Byłam zaskoczona, jak świetnie nawilża usta, jak pięknie pachnie i tym, że ma dość dużą zawartość. Szybko pomógł mi pokonać "zimno" i zregenerować usta. Balsam świetnie się sprawdza także na suchą skórę. Produkt ma masełkowatą konsystencję i jest całkowicie niewidoczny na ustach lecz jedyne co mi nie do końca odpowiada, to niezbyt higieniczne opakowanie, ponieważ trzeba bezpośrednio produkt aplikować palcem.
Niemniej jednak w moim odczuciu jest to najlepszy balsam, jaki kiedykolwiek używałam i stał się moim ulubionym. Dotychczasowy ulubieniec od Isana nie miał przy nim szans.
Gorąco polecam!
Cena: ok.14 zł.

Od niedawna ruszyła moja stronka na fb! Wchodźcie, lajkujcie i obserwujcie! :)
https://www.facebook.com/dorotaczekaj.makeup/

Wpadajcie na ig! Tam na bieżąco nowości kosmetyczne :)
https://www.instagram.com/dorota_makeup/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz