czwartek, 27 kwietnia 2017

Kremowy żel pod prysznic Avon Senses

Cześć :)
Pogoda za oknem koszmarna :( mam nadzieję, ze niebawem nastąpi zmiana i będzie cieplutko.
Dzisiaj zapraszam na krótką recenzję kremowego żelu pod prysznic Avon Senses.
Jest to pierwszy produkt u mnie z tej serii. Zauroczona  konwaliowym zapachem postanowiłam, że muszę go mieć.
Szata graficzna tej serii bardzo mi się podoba. W zależności od tego, o jakim zapachu jest poszczególny produkt, ma on analogiczną naklejkę, co zdecydowanie cieszy oko.
Poza tym, jest to normalny, zwyczajny żel pod prysznic. Ma on za zadanie nawilżyć skórę, lecz kompletnie tego nie zauważyłam. Konsystencja jest płynno-galaretowata. Myślę, że jest to efekt "zastania" produktu. Używałam go na przemian z innymi kosmetykami myjącymi, stąd się to wzięło. Aplikacja jest wygodna ze względu na to, że zamknięcie jest na zatrzask.
Myślę, że jeszcze kupię nie raz żel z tej serii. :)
Cena:5,99/250ml.

Od niedawna ruszyła moja stronka na fb! Wchodźcie, lajkujcie i obserwujcie! :)
https://www.facebook.com/dorotaczekaj.makeup/


Wpadajcie na ig! Tam na bieżąco nowości kosmetyczne :)
Obiecałam także rozdanie, jeśli będę miała 1000 followersów, więc kochani do dzieła! Obecnie jest Was ponad 900! Dziękuję, że jesteście ze mną! :*
https://www.instagram.com/dorota_makeup/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz