sobota, 25 marca 2017

Pharmaceris - żel i tonik

Jakiś czas temu dostałam w prezencie dwa żele do mycia twarzy oraz tonik firmy Pharmaceris. nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z kosmetykami tej marki, dlatego tym bardziej byłam ich ciekawa.
Recenzję rozpocznę od fizjologicznych nawilżających żeli do mycia twarzy. Od razu wyjaśnię, że są takie same.
 Produkt jest przeznaczony do cery alergicznej i wrażliwej. Opakowanie jest na pompkę i po przekręceniu jej w prawo, bądź w lewo, mamy możliwość otwierania jej lub zamykania. Żel można stosować na dwa sposoby: można zaaplikować go na płatek kosmetyczny i przetrzeć nim twarz, bądź wcześniej zwilżyć delikatnie twarz, nanieść na nią żel, kolistymi ruchami ją myć, po czym spłukać. Ja początkowo stosowałam go tą pierwszą metodą, lecz później wypróbowałam tej drugiej i doszłam do wniosku, że wtedy produkt lepiej się sprawuje. Skóra po umyciu jest napięta odświeżona i wyraźnie doczyszczona. Zawiera formułę bezzapachową, by nie podrażniać skóry. Żel nadaje się również do demakijażu. Można go stosować do każdego typu skóry.
Wosk z mango - bogaty we właściwości nawilżające, dogłębnie wnika w skórę i natłuszcza jej warstwy. Chroni i odbudowuje naskórek.
Glucam - doskonale wiąże i trwale utrzymuje wodę w naskórku, długotrwale ją nawadniając. Wygładza i przywraca skórze utraconą jędrność i elastyczność.
Alantoina - ukierunkowana na kojenie podrażnień, działa łagodząco i regenerująco na naskórek.
D - pantenol - o właściwościach kojących i łagodzących, zmniejsza tendencję do nadwrażliwości skóry.
Cena: ok.27 zł/190 ml.
Łagodny tonik nawilżający do twarzy z tej samej serii ma plastikowe opakowanie na klik.
Podobnie, jak żele, jest przeznaczony do każdego typu cery, jest bezzapachowy, nadaje się do każdego typu cery, jest hipoalergiczny i łagodzi podrażnienia.
Z tym tonikiem również bardzo się polubiłam ze względu na to, że zaaplikowany bezpośrednio na ręce, a nie na płatek kosmetyczny, jest lepiej wchłaniany przez skórę, a dodatkowo zaoszczędza się produkt. Bardzo dobrze nawilża skórę  i nie ma później potrzeby stosowania kremu. Przywraca skórze równowagę pH skóry, nadaje jej świeżość, uelastycznia i ujędrnia, szybko się wchłania, dobrze zmywa makijaż. Bardzo lubię go stosować do codziennej pielęgnacji.
Formuła Immuno- Prebiotic - formuła łagodząca podrażnienia i zmniejszająca nadwrażliwość skóry.
Kwas hialuronowy - substancja łącząca w skórze właściwej włókna kolagenowe i elastynowe zatrzymująca proces starzenia się skóry.
Cena: ok.22 zł/200 ml.


Wpadajcie na ig! Tam na bieżąco nowości kosmetyczne :)
Obiecałam także rozdanie, jeśli będę miała 1000 followersów, więc kochani do dzieła! Obecnie jest Was ponad 900! Dziękuję, że jesteście ze mną! :*
instagram.com/d.czekaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz